Kai
| Tema: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 12:32 am | |
| SE ENCIENDE EL TITANTRON DE HHHTime to play the game! Hahahahaha.
It's all about the game, and how you play it. All about control, and if you can take it. All about your debt, and if you can pay it. It's all about pain, and who's gonna make it.
I am the game, you don't wanna play me. I am control, no way you can change me. I have heavy debts, no way you can pay me I am the pain, and I know you can't take me. Look over your shoulder, ready to run. Like a cleveland pitch, from a smoking gun. I am the game, and I make the rules. So move on out, or you can die like a fool. Try and figure out what my move's gonna be. Come on over sucker, why don't you ask me. Don't you forget there's a price you can pay. 'cause I am the game and I want to play.
It's time to play the game. Time to play the game!
It's all about the game, and how you play it. It's all about control, and if you can take it. It's all about your debt, and if you can pay it. It's all about the pain, and who's gonna make it.
I am the game, you don't wanna play me. I am control, there's no way you can change me. I am your debts, and no you can't pay me. I am your pain, and I know you can't take me.
Play the game, your gonna be the same. Your gonna change your name, your gonna die in flames.
Time to play the game!
It's time to play the game! It's time to play the game! It's time to play the game!
Time to play the game!Entra el rey de reyes.........TRIPLE H!
Va hacia el ring...
Y pide un micro!SI les digo la verdad, no se porke la gente de este foro sigue votando a Matt.... Espero ke piensen bien lo ke estan haciendo, van a poner de MG a un tio ke no sabe ni hacer un post con colores y toda la pesca, no tiene ni una sola lucha, ninguna promo....NADA
Cuando Jeff dijo de hacer una lucha entre Matt y YO, Matt simplemente, se cagó.. Me huye, es un wresler ke no esta capacitado para ser MG.. Por eso, ahora mismo ke las votaciones estan empatadas a 8, le pido a JEFF ke retome la iDea de hacer esa lucha, con las votaciones solo conseguiremos ke esto se hunda, asi no se elige a una persona ke sera importante para el foro... Bueno, esta es la ultima vez ke hablo sobre el tema, no kiero parecerme a Matt, ke su eslogan es ''un voto, un titulo''(totalmente mentira e imposible de cumplir..) y va por los camerinos pidiendo ke la gente lo vote... Ahora si, voten con la cabeza y ke gane el ''mejor''Me voy cabreado una vez mas con Matt por rechazar OTRA pelea mas contra mi...
Última edición por Kai el Jue Jun 19, 2008 4:06 am, editado 1 vez | |
|
Taix__V1
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 12:37 am | |
| | |
|
laucha_19
Mensajes : 121 Fecha de inscripción : 10/06/2008 Edad : 30 Localización : en mi casa buenos aires argentina
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 4:21 am | |
| matt hardy tiene 11 años y es de argentn ¿? | |
|
Vulcan151
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 9:29 am | |
| No el Matt nuevo es otro!!! | |
|
Clipper__G12
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 2:21 pm | |
| Es verdad!!!
(Sobre la promo está bastante bien solo que faltaban mas gifs o imagenes)
| |
|
Jeff hardy Admin
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 5:49 pm | |
| | |
|
Rob Van Dam
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG Vie Jun 13, 2008 10:02 pm | |
| | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: HHH habla sobre el MG | |